onsdag 21 januari 2009

Inte så mycket scrappat

Jag har inte riktigt haft ork att scrappa den senaste veckan, så här kommer lite "halvgammalt".

Påbörjade den här under julledigheten, men blev inte nöjd vid varken första eller andra försöket... Till slut gav jag upp och tvingade mig själv att avsluta den. Här är resultatet.

Det kändes viktigt att dokumentera jullovet 2008 med den här LOn, eftersom så mycket av vår tid användes till att vara rockstjärnor. Säg den låt på Bandit (radiokanalen alltså!) som vi inte känner igen nu... Och Ebba ser så skön ut där hon står med en gitarr som egentligen är alldeles för stor. Ibland hann hon inte ens ur pyjamasen innan det var dags...

Stämpeln är från See D's, journalingrutan har jag hittat hos Mirabyll, titeln är Cuttlebugs Olivia (you) och thickers (rock). Allt papper är från Papprika - vilket märke - hmm, bra fråga...

3 kommentarer:

Carina sa...

Härlig Lo, ett "rocklov" lov;)
gillar det "rockiga" upplägget.
Det är såå kul när hela familjen blir hookade, nu vill vi se en Lo där du rockar loss:)

Kram Carina

Katarina sa...

Du har en utmärkelse att hämta hos mig. Kram

Unknown sa...

hej & hallojs, jag har lämnat en liten utmaning till dig på min blogg - hoppas du vill anta den :-)

må så gott!