söndag 4 januari 2009

Lite pysslat

Har ju glömt visa julklapparna till barnens alla lärare. Till slut blev de i alla fall helt OK. Ljuset är en del av en gammal Bosskutdie som jag satte i ett gäng granar... Mirabylls julbiljetter kom också väl till pass.

Till Ebbas gudmor gjorde jag en lite extra julklapp - ett Post-it-fodral, eller vad det nu kan tänkas heta?! Fjärilen är nyss införskaffad på Papprika - stans och fyra embossingdies - jag har trånat efter den ett tag, men nu kunde jag inte stå emot längre! Här har jag dock bara tagit lite 3D-lack runt kanterna.



Insidan var jag tvungen att göra en extra ficka till, eftersom själva post-it-blocket var alldeles lysande turkos - inte så snyggt ihop med det rosa och bruna... (Jag har inte kommit på idén själv - den har synts till lite varstans på nätet.)

Sedan har jag uppfyllt lite julklappslöften också - men det får ni se bilder på hos Maja. Stinas block är också klart, men kanske hon vill uppdatera sin blogg snart också... Det var allt för i dag!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vad fina presenterna blev. Det är alltid lika spännande att titta en och se allt fint du gör.
Vi ses imorgon. Jag ska gå o lägga mig nu. Natti natti

Kram Katarina

Maja sa...

Tack för blocket igen! Puss och kram! <3