tisdag 6 januari 2009

Kreativitet

Satt i går och scrappade tillsammans med ett gäng härliga tjejer. Kan det bli mycket bättre?! Nä...

Tror ni jag fick något gjort?! Nä...

Det är hopplöst att skapa i grupp ibland. Min kreativitet bara försvinner! Men jag gjorde i alla fall klart en LO som jag började på för länge sedan - efter en skiss till tidningen Scrapbooking mm. I november skulle ny skiss läggas ut på hemsidan. Carina gick in på deras sida och kollade, och vi satt en kväll i början av december på Papprika och började skapa utifrån skissen. Nu när jag går in på deras hemsida igen för att kolla när den måste skickas in, ser jag att det är förra årets skiss!! Hemsidan är inte uppdaterad... Så därför får ni se LOn här.





Fåglar + gren från Maya Road, journalingruta från Mirabyll, blomman i kulkedja är urgammal, köpt på Papprika någon gång... Bakom fotot sitter två foton till, med knopparnas utveckling under våren. Titeln är skriven med Thickers.

5 kommentarer:

Katarina sa...

Jättekul att träffas. Underbar Lo. När jag tittar på bilden börjar jag så smått längta till våren. Kram

Carina sa...

Den blev såå fin!
Gillar att du tog olika papper på fågeln och kroppen, och din lösning med minialbum av de andra bilderna.
Ses snart.

Kram Carina

Jenny sa...

Åh vilken härlig vår LO, älskar fåglarna. Nu blev jag inspirerad, måste leta fram vår bilder. Jag måste också passa på att berömma dig för presenterna till fröknarna. I like alot. God fortsättning på det nya året. Kram Jenny

annannadesign sa...

Tack tjejer! Ja, anledningen till att jag valde dessa bilder är just min vårlängtan!
"Fröken" Carina fick mig att göra en LO utan bilder - så grunden till LOn var gjord innan jag valde foton. Trodde inte på hennes idé först, men den var kanske bra;)

Anonym sa...

Åh, skönt att få fram emot våren och allt där till... Tack för inspirationen, jag gillar speciellt ditt pyssel med post-it lapparna från förra inlägget! :D Hoppas du får en bra start på det nya året! / Johanna