söndag 11 januari 2009

Dåligt med scrap

är det... Har umgåtts med systeryster och guddotter i helgen, och i dag har jag gjort något som jag aldrig tidigare gjort med mina tre tjejer: Gått på bio med alla tre! Häftigt att t.o.m. lillskruttan är så stor att vi kan gå på samma film! (Jag är inte så noga med tecknat - Claes behöver inte bråka med mig för att få gå på disneypremiärer!)

Vi såg Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Utbudet är trots allt begränsat när man har en 6-åring med sig... Valet stod mellan den och Chihuahuan från Beverly Hills med svenskt tal. Behöver jag säga att valet inte var supersvårt... Vi hade i alla fall en mysig stund - med tillräckligt många skratt för att biobesöket skulle kännas lyckat.

1 kommentar:

clara sa...

förlåt... chihuahuan från BeverlyHills? Bara namnet... hur många människor har varit iblandade i den produktionen och varför i hela friden sa ingen : nej!