tisdag 16 december 2008

Tomteverkstad

blev det hemma hos mig nu i kväll. Först har jag tillverkat bokmärken till mina mentorelever - som tack för den här höstterminen.

Därefter tog jag tag i tändsticksaskarna till barnens lärare. Gjorde två stycken - men blev så missnöjd med dem! Blä!!! Så nu lägger jag ner för i dag och hoppas inspirationen återvänder till i morgon. Det brinner ju lite smått i knutarna om man säger så...

Vad ger ni andra bort i julklapp till barnens lärare - kanske ska hitta på något annat?! Hmmm...

5 kommentarer:

Malin sa...

Men var är bilden på bokmärkena? Två dagar kvar till skolavslutning och ingen aning om vad fröknarna ska få. Kanske ett bokmärke?

annannadesign sa...

Man måste ju orka plocka fram kameran också - men eftersom jag glömde ta med bokmärkena idag(!!!)- kan jag ju fota dem nu...
Kram!

Jenny sa...

Vad snygga förpacknigar du gjort och askar så klart, en toppen bra idee och present, vad använder du för plast till förpackningarna? Hmmm måste iväg och köpa tändsticksaskar tror jag bestämt.

annannadesign sa...

Jag har använt färdiga cellofanpåsar från Papprika - finns i några olika storlekar. Ser lite proffsigare ut att ge bort.
Kram på dig!

Katarina sa...

Önskar er en Riktigt God Jul o Gott Nytt År. Kramar Katarina