fredag 12 december 2008

Årets julklapp

till fröknar och magistrar blir detta, tack vare Cina och Clara. Jag gjorde visserligen inslagningen själv - men när jag visade påsarna för tjejerna, sa de nästan i en mun: Perfekt present till dagis/skola! Jag hade gjort dem till lucialotteriet i Ebbas klass, men nu när jag börjat kan jag ju lika gärna fortsätta... Jag har inte hittat på idén själv, utan hittade den någonstans i cyberspace, minns dock inte var...

Stämpeln har Carolina gjort, allt papper är scraprester, cellofanpåsarna har jag köpt på Papprika. Jag har använt mig av mellanstorlek på tändsticksask - passar perfekt i påsen. För att det ska se mer "äkta" ut, har jag gjort ett hål i pappret, och sedan häftat fast det i påsen med häftapparaten.

2 kommentarer:

clara sa...

Åh tusan, nu köpte jag för små askar... vi ska pyssla i morgon så det får bli som det blir. Stort tack för den inspirationen!

Helena G sa...

Vi blev jätteglada över de finfina presenterna! Speciellt när de är handgjorda! Tusentack!