lördag 6 december 2008

Imponerad!

Jag har tack vare Mirabylls blogg (som för övrigt är min favvoblogg just nu!!) blivit påmind om att ladda hem fler typsnitt. Det finns ju såååå mycket fint därute! Men det finaste typsnittet av dem alla ville inte fungera i min dator - hur jag än gjorde, och hur många gånger jag än började om så ville det sig inte! Och jag ville verkligen ha det där typsnittet!

Hur som helst så hittade jag till kreatörens hemsida - och fann en mailadress, så jag tänkte att, vad sjutton, jag testar att maila honom... Kl16.15 i går em gick mitt mail iväg - kl 2.15 i natt hade hans svar kommit, med en fungerande version av typsnittet som numera ligger i min dator! Hurra! Snacka om service. Typsnittet är det som heter Christmas (eller Kingthings Christmas) - nu kan jag äntligen använda det!

Nu kommer snart min ömma moder, min kära syster och min ljuvliga lilla systerdotter och tillsammans med mina älskade ungar ska vi baka pepparkakor! Julmusiken går för fullt, så vad gör det att det regnar ute - vi får julstämning ändå! Kram på er alla! Ha en skön andra advent i morgon!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hrmf! Vadå favvoblogg!? *Sätter nästan i vädret och fnyser lite* ;)