lördag 27 december 2008

Jag lever...

Tänkte bara säga det... Min tystnad beror bara på att det varit fullt upp med JUL.

Familjen utökades för några dagar med mina föräldrar, och under en dag med ännu fler, så datorn har fått vila lite. Men nu har jag hittat min scraphörna igen - och resten av familjen är ute några timmar, så nu ska här skapas. Det blir nog en LO (eller två) till guddottern, för jag har skrivit ut några roliga foton. Jag gav bort två layouter i julklapp, men glömde fota dem! Men jag vet ju var de bor...

Hoppas ni alla har haft en lika fantastisk jul som jag haft! Om än högljudd - familjepresenten i år var ett Guitarr Hero Word Tour... Gissa om här spelats trummor, gitarr och bas några dagar! T.o.m. jag var med om att slåss om trummorna...

Kram och god fortsättning!

Just det - om någon har ett recept på efterrätten med stort E - dela med er av receptet, please! Det är vår tur att stå för dessert till nyår i år och här råder idétorka!

4 kommentarer:

Maja sa...

GHWT ÄGER! Roligt att du vill vara med också! <33

Olivia sa...

God fortsättning! :)
Vad för sorts efterrätt? Jag har en god tårta att tipsa om... :)

annannadesign sa...

Maja: Det är roligt att spela alla tillsammans -nåja, nästan alla...

Olivia: Ja tack! Maila mig recept bums! Kram!

Pernilla sa...

Har faktiskt undrat lite. :) GOTT NYTT!!!