tisdag 30 december 2008

Det blir den

vita chokladmoussetårtan. Den verkar väldigt populär och har en hel del kommentarer på arla.se och alla är överens om hur fantastiskt god denna tårta är. Till den serveras Château Menota från systembolaget.

Ibland har man tur och får oerhört professionell hjälp av personalen på systemet, men idag var de bara stressade. Han som hjälpte mig var tvungen att använda bolagets sökfunktion... så nu har jag dubbelkollat här hemma - vår Château Menota verkar fungera bra till!

Med detta vill jag önska er alla ett riktigt gott slut på 2008 och hoppas ni alla får ett fantastiskt 2009!

Jag kör en favorit i repris - denna bild använde jag även för ett år sedan... Återanvändning = miljövänligt;)

2 kommentarer:

Maria sa...

Bra där....kvalite lönar sig..även på foton...
Jag anväder 10 år gammla vid nätdejting...ha ha...
gott slut på dig..å kram

annannadesign sa...

Den var bra:) Kram på dig också - och hoppas 2009 blir ett gott år för dig och de dina!