måndag 29 december 2008

Nämen...

nu har jag för mycket att välja på! Vilken massa goda tårtor och annat jag hittat när jag började leta på allvar! Jag har fått tips på mail - tack Olivia! och på Papprika - tack för tips Mallan och Katarina!

Vad sägs om Vit chokladmoussetårta med passionsfrukt eller Fryst chokladmaräng med marinerad frukt eller Nyårstårta med chokladmousse eller den här nyårstårtan. (Men den går bort p.g.a. fyllningen, banan, huva! Men snygg är den!)

Bild från Dansukker

Kanske blir det en kombo av dem alla... Än har ni inte hört slutet...

8 kommentarer:

Katarina sa...

Önskar dig och dina nära och kära ett Gott Nytt År och ett bra 2009. Hoppas vi ses på måndag.
Kramar Katarina

annannadesign sa...

Detsamma till dig! Hoppas också på måndag - ska kolla med resten av familjen först bara...

Carina sa...

Gott nytt år på dig! :)
Tänk att jag hittade vad jag egentligen skulle ha på din blog, är efterrättsansvarig imorgon;)
Lycka till!

Kram Carina

Pernilla sa...

Skulle just tipsa om den vita chokladmoussetårtan med passion. Har gjort den förr och den är himmelsk! Satt just och surfade fram receptet för den blir det hos oss imorgon!!! Den gör garanterat succé!

Olivia sa...

Ja mums den är gooood! Resten ser inte dum ut heller, mums! Kram!

annannadesign sa...

Japp - det blir den - botten står i ugnen just nu. Kommer att servera den med både passionsfrukt och hallonsås - hoppas att hallonsåsen passar bra till också!
Tack för ert engagemang!

Pernilla sa...

Hallonsås till låter supersmarrigt! Kanske kör på samma tema!

Olivia sa...

Hhhmmm nu blev jag hungrig! Och jag har en tårta i frysen.... undrar vad jag ska göra ikväll hehe! ;-)