torsdag 5 februari 2009

Fotoutmaningen

Som sagt - det kom en fotoutmaning från Åsa.
Här är reglerna:


- Gå in i mappen mina bilder (eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen
- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Här kommer min bild. Ett foto på lilla guddottern på synnerligen gott humör! Nu vill jag se era foton! (Tänk att den här lillskruttan fyller två snart!!)

Jag har svårt att räkna till sex, så jag utmanar:

Carina, Clara, Malin, Katarina, Eva, Olivia och Pernilla

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Nu först kom jag ihåg mig. Ska se vad jag kan åstadkomma. Måste ske hemifrån för här har jag inga bilder alls. (På jobbet).

clara sa...

men vilken rolig utmaning!
Jag ska se vad jag kan hitta i mina mappar!