fredag 14 mars 2008

Help!

Hurra - vi är barnfria i morgon! Det har inte hänt på sex år att vi haft nästan ett dygn för oss själva... Visst är det katastrof!?! Men i morgon vill min syster låna barnen - bara det - hon vill låna tre barn frivilligt - hur ofta händer det?! Ja, just det vart sjätte år:)

Hur som helst så ska de till systeryster vid 14-snåret i morgon, och vi ska på bio och ut och käka.

Jag har vissa favvorestauranger - men det vore ju kul med något nytt... Där kommer DU in: Jag vill veta vilken din favoritrestaurang är - och jag vill veta innan kl 16 i morgon! Och den ska ligga i city eller på söder.... Du ser, jag har lite krav också! Så, svik mig inte - ge mig ditt tips!

Ha en bra helg!

PS. Jag fick lite vårkänslor - lånade därför denna bild från odla.nu

5 kommentarer:

Olivia sa...

Ah vad mysigt med bio och restaurang! :)
Svart det där med restaurang.... maste tänka lite....
Jimmys steakhouse gillar vi. Inget jätteromantiskt ställe iofs men god mat!

Tina sa...

Låter jättemysigt.
Det finns ett ställe på Folkungagatan som heter Entré. Trevligt litet ställe med god mat och bra priser.... eller kanske "Greken på Hörnet"

Njut av kvällen... !/Kram Tina

Unknown sa...

Sent ute så jag får bara hoppas att ni haft en bra kväll!

Kram på dig!

Maria sa...

Fuskis...ut i rabatterna själv o fota....kram Maria

annannadesign sa...

Jag vet... men det kräver liite mer jobb...