fredag 28 mars 2008

Nähä, här var det dåligt med inlägg!

Till och med maken har kommenterat hur dåligt det varit med inlägg här den senaste tiden... Men nu är påsken slut, så också påsklovet (snart), så nu ska vi väl komma tillbaka till våra rutiner igen!

Den senaste veckan har datorn knappt varit på; datatiden har faktskt bytts ut mot umgänge: med barnen, guben, föräldrarna, systern... Riktigt trevligt har det varit! God mat och god dryck har vi haft också... Som tur är har jag varit ganska pigg på morgnarna, så mellan 7 och 8 har jag varit ute och gått! Duktigt va?! På tisdag kör vi igång stegräknartävling på jobbet (som så många andra arbetsplatser) - så det är bäst att börja träna. Igår gick jag faktiskt över 15 000 steg! Det ni!

Just nu tömmer jag kameran, så jag kanske återkommer senare ikväll med lite bilder. Det beror på vad resten av familjen vill göra efter middagen och Så ska det låta...

Inga kommentarer: