söndag 16 mars 2008

Rapport från helgen...

Tack ni som svarade på mitt inlägg igår. Vi hann bestämma oss innan jag hade fått era tips - men tack ändå - era restauranger testar jag en annan gång!

Vi hade en toppeneftermiddag/kväll. Började på Texas Longhorn på St Paulsgatan där vi åt gott och drack öl. Där är inte lätt att få plats - vi var där när de öppnade kl 16, innan kl var 16.30 var det fullt - och de lyckades inte ens uppbåda en plats till Tommy Körberg med sällskap...

Sedan fortsatte vi till Filmstaden Söder där vi såg "Into the Wild" - säger bara så här: Gå och se den! Den har funnits med mig hela dagen idag!

Idag har vi varit och hämtat hem barnen, och drog raka vägen till Sundbyberg (tror jag vi var) och loppet Två sjöar runt - där Maja slutade trea i sin klass! Den stolta mamman hade dock glömt kameran hemma... Surt! Så prisutdelningen finns endast förevigad i mobilen...

Ha en bra vecka!

4 kommentarer:

Olivia sa...

Det verkar som att helgen var mycket lyckad. Härligt! :)
Hälsa familjen. Stor kram

annannadesign sa...

Yes - you bet!

Kramisar till dig också!

Jenny sa...

Det låter verkligen som ni hade en toppen kväll, härligt.

Ja jag goosbumpade hjärtana, hittade den i mina gömor, faktiskt första gången jag annvänder den brukar mest annvända swirlen.

Kram på dig.

annannadesign sa...

Det var så kul när jag såg dina hjärtan, för jag gjorde något liknande förra helgen, men jag använde swirls. Har dock inte visat den LOn än - tänkte ev tävla med den, om jag bara kan hitta tillbaka till tävlingen...