onsdag 5 mars 2008

Lika som bär?


Vad tycker ni? Är vi lika eller? Vi får ofta höra det nämligen - framförallt syrran och jag: "Guud vad ni är lika!"

Den här dagen töntade vi till oss lite - vi har nämligen varsin likadan tröja från Gina Tricot som vi alla älskar - och bor i... Oftast ser vi till att inte ha dem samtidigt (och det är ju lätt när det gäller mamma som bor 40 mil bort!) - men den här dagen när vi skulle på födelsdagsuppvaktning tyckte min syster att vi skulle vara lite crazy... (eller så var det ganska mesigt...). Hursomhelst var vi ju tvungna att föreviga detta!

Kramar till min kära syster och mor!

3 kommentarer:

Olivia sa...

Ni är så lika!!! Speciellt du och din syster!

annannadesign sa...

Ja- jag håller faktiskt med när jag ser oss så här. Det roliga är att kortet är taget för ungefär en vecka sedan - och ingen av oss ser ut så här längre. Alla är nyfriserade. Men vi träffas igen om ett par veckor, så då får vi fota oss igen.

Jenny sa...

hihihi, jag tyckte ni var rolig och visst tycker jag ni är syskon lika.