lördag 2 januari 2010

2010

Det känns konstigt att skriva 2010! Det var ju i går det var millenieskifte...

Min mobiltelefon är inne på lagning, så jag kan inte mobilblogga... Den gamla telefonen som jag hittade i lådan är från 2003, så ni kan ju fundera på om det går att fota med den?! Jag får nog vara glad att det går att smsa...

I brist på annat delger jag er vår fantastiska nyårsmeny. Bilder kommer när jag tömt kameran...

Som förrätt åt vi bland annat helt fantastiska serranorullar, ljuvligt len laxrillette (utan palsternackan) på kavring, och köttbullar+körsbärstomater på stickor. Varmrätt: oxfilé med parmaflarn och hasselbackspotatis. Och som efterrätt åt vi denna mumsiga chokladkräm!

Hoppas det nya året börjat bra för er alla!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Hela menyn lät supergod. Önskar er ett toppenår. Kramar Katarina

Åsa sa...

God fortsättning på det nya året!!! Vilken härlig nyårs meny! Sköt om er alla. Kramar Åsa med fam.

annannadesign sa...

Det var supergott, det var de bästa förrätterna på länge - och barnen åt oxå! Gott nytt på er också!