måndag 4 januari 2010

Det är fortfarande måndag...

Här kommer den utlovade bilden... Fotot blev inte det bästa - det är taget nu i kväll när vi kom hem efter en lång och intensiv dag i Uppsala. (Det återkommer jag till en annan dag!)

När jag var hos mamma och pappa i februari 09 sa jag till pappa att jag behöver ett litet nätt och smalt sängbord - det finns inga bra att köpa; de är antingen för låga, för breda eller nåt annat för... Några dagar senare, när det var dags att åka hem, bar han upp detta ur källaren. Och jag häpnade! Han hade åkt och köpt ek (för det fanns inte hemma) och skissat (i huvet?) och skapat det - i mitt tycke - optimala sängbordet!

På hyllan ligger just nu Att tro på Mister Pip - började läsa den i går kväll; den verkar lovande!

I morgon är åter en dag i innebandys tecken. Ebba spelar minicup. Dags att sova m.a.o!

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh vad gulligt av din pappa! Det blev ju jättefint

Eva sa...

Ser väldigt snyggt ut. Vilken duktig och rar pappa du har.

annannadesign sa...

Han är duktig - och snäll också:)