torsdag 21 januari 2010

Svärfar

fyller jämnt. Maken bad mig göra något med foton i... Då kom jag att tänka på en gammal favorit. Ett minialbum som man gör av en CS. Enkelt, men ändå snyggt. Sagt och gjort - letade rätt på lite foton på tjejerna, och här nedan ser du resultatet. Jag har valt att inte visa insidan - den är inte till er;)


Alla papper är gamla. Var glad att jag hittade ett gäng i matchande färger! Bannern (jag hittade den när jag letade Katarina!) är stämplad och utklippt. Fjäril från Martha Stewart (sprillans ny - köpte den i måndags), lite blommor och pearl maker fick utgöra framsida.

Här ser man boken uppifrån.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Den var jättefin och den vill jag lära mig. Vilken fin present till svärfar. kramar k

Carina sa...

En härlig present, desutom blev det superfint!
Kram Carina

Jenny sa...

mmmm, så snyggt