onsdag 20 januari 2010

Uppskattning

Jag har en arbetskamrat som alltid ställer upp! Hon fixar och grejar och är ofta min räddare i nöden... Före jul fick jag två alvedon av henne - och det var kris den gången! I måndags på Papprika när jag inte riktigt visste vad jag skulle göra, gjorde jag ett "alvedonkort"... Lite humor bakom också... Clara tipsade om att jag skulle göra ett rött kors, så då gjorde jag det;) Kortet är dubbelt, och noga ihoplimmat så att man ska få kämpa lite med att få ut de båda alvedonen. Efter jag fotat kortet kom jag på att jag hade svart-vit-randiga plåster hemma, så ett sådant fick pryda framsidan också. På baksidan står bl.a. ett tack, men också "om dessa inte hjälper - ring 112".


ICE står för In Case of Emergency. Du har väl en sådan post i din mobiltelefon?! Just in case...

2 kommentarer:

Katarina sa...

Kul idé. Jag har faktiskt lagt in nr om det skulle hända ngt så de vet vart de ska ringa. Kram

Malin sa...

Vad fint det blev!