onsdag 6 januari 2010

Kort rapport...

Ingen final blev det:( Tyckte så synd om tjejerna som kommit så långt, och sedan åkte ut i semin! Men de kämpade i alla fall väl! Vi var hemma igen strax före midnatt... och jag hade ont i både hals och öron efter allt skränande!

Dagen i dag har gått i städningens och pluggandets tecken... Skickade iväg familjen på bio för några timmar sedan, så att jag fick tyst när jag skulle plugga. Nu är de dock snart på ingång igen! Men i morgon börjar skolan för de små liven igen, så jag får plugga hela långa dagen - hurra, vad kul! NOT!

4 kommentarer:

Carina sa...

Här händer det mycket under min uppkopplingslösa tid, vilka fina saker dina föräldrar gör!

Tråkigt för tjejerna att det inte blev någon final, kan man säga att ni slösat tid i hallen då;)

Ha det så bra med pluggandet.
Kram Carina

annannadesign sa...

Nä, ingen bortkastad tid - jag är helt såld på innebandy! Hoppas vi ses snart!

Kram!

Anki sa...

Börja spela själv vettja. Det är hur kul som helst.

God fortsättning!!!

Kram Anki

annannadesign sa...

Nja, jag håller mig nog på läktaren... tror jag i alla fall!
God fortsättning på dig också!