måndag 28 september 2009

Kortis...

Ja du Carina, festen tog musten ut mig;) Men oj vad kul det var! Jag lovar att återkomma med lite bilder någon dag snart... (Kameran är där nere, och jag där uppe...)

Klockan 4 åkte de sista nattsuddarna hem... Tack för att ni gjorde efterfesten till det den var! Klockan 9 var jag i lokalen och städade... Behöver jag tillägga att det inte blev så mycket pluggat i går som det var tänkt?! Varje gång jag öppnade kurslitteraturen stängde sig ögonen;) Weird!

Tack alla ni som gjorde vår fest så lyckad! Bara glada och roliga människor vart man såg! Jag är supernöjd!

Nä, nu ska jag försöka sova ikapp!

PS. Jag har lite omdömen att skriva till mina elever (ska vara klara på måndag), några sidor kurslitteratur att ta mig igenom (typ 150 - klart till på fredag), en uppgift att skriva - baserat på en intervju (klart till på fredag, tror jag utnyttjar dig Olivia...), en familj att träffa och ta hand om (tur att det finns 7 ton mat kvar från i lördags...) Så ha överseende. Kram på er - jag återkommer...

Inga kommentarer: