onsdag 9 september 2009

Stolt moder är jag!

Stina har i dag varit på rockskola! Jag släppte av henne bland ett gäng grabbar och sa hej då! Efteråt fick jag veta att hon var enda tjej - men nöjd ändå! Kaxigt - och alldeles underbart!

Maja har skrivit ett - i mina ögon - urläckert inlägg i kväll! Blivande poet? För dig som inte orkar klicka på länken kommer "diktandet" här:

Här är han. Min gitarr. Jepp, han är en han. Ofc. Det ser man ju på honom. He's a guy. A good guy. He's my Guy.

(Ofc för den som inte hänger med - typ någon i min närhet;) = Of course)

Ebba har... tja Ebba har... hmmm - får nog be att återkomma där - hon var typ lite till salu innan jag åkte iväg till Papprika i kväll... 7-års-trots - finns det något sådant? I så fall är det det hon har fått!

1 kommentar:

anni sa...

Coola brudar du har. Jag tror tyvärr att det finns trots för varje år. Det verkar så irl i alla fall. Kram / Anni