måndag 14 september 2009

Nu skriver jag ett totalt oviktigt

inlägg - på samma bana som det tidigare - alltså lite om hur uttråkad jag är...

Om vad som kan hända då...

Man kanske börjar fundera en del...

Som t.ex. vilka 18 unika besökare som varit här inne i dag. Susnet säger att de flesta av mina besökare kommer från stockholmstrakten. (Och ganska många av dem är ju mina papprikavänner och andra vänner) Men ni andra då? Jag hade en besökare från Polen the other day - jag återkommer någon gång och berättar varför, för det är en egen historia... och en från Norge i förrgår eller går eller när det nu var. Men det var första gången jag hittat någon utanför landets gränser - med undantag av kusinen i England.

Men vilka är ni som aldrig/sällan skriver kommentarer?!?! Jag är nyfiken ju! Så please, ge er till känna, jag lovar jag bits inte... Och ni behöver bara skriva den här gången - sen ska jag låta er vara i fred!

Se där - jag sa ju att jag var uttråkad!

7 kommentarer:

Anonym sa...

En gammal elev... ;)

annannadesign sa...

Men sluta - vill du driva mig till vansinne... En ledtråd tack!

Mallan sa...

Jag brukar kika förbi, via PappRikas blogg.

annannadesign sa...

Men det vet jag väl - det har ju hänt att du skrivit kommentar t.o.m. men det var väl 1875 senast...
Kram!

Olivia sa...

Jag läser hihi! :)

annannadesign sa...

I know! Och du är såå duktig på att kommentera såå! Tack!

Olivia sa...

Nä verkligen inte, men försöker skärpa mig!!! :))) KRAM!