fredag 23 oktober 2009

Hur gick det då?

Ingen aaaning! Det kan ha gått riktigt bra - eller inte alls...

Jag kände mig som 22 igen när jag satt där och fnittrade tillsammans med mina kurskamrater 5 minuter innan tentastart! Och jag har väl inte skrivit en tenta sedan 1993 - så 22 var ingen stor överdrift!

Hursomhelst så är det över för denna gång! Det är FREDAG!!!!! Och jag har hunnit börja röja av min scraphörna - som varit plugghörna de senaste veckorna - kanske hinner jag göra ett litet kort innan jag kroknar för kvällen...

På återseende - och ha en riktigt mysig helg!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vad skönt att tentan är över. Nu kan du koppla av och njuta i helgen. Trevlig helg. Kramar Katarina

annannadesign sa...

Ja - jag tänker t.o.m. roa mig genom att åka till Papprika i morgon!
Trevlig helg du också!