tisdag 6 oktober 2009

Engagemang

Det är bristande intresse angående ljusfrågan! Av ca. 50-55 föräldrar, så har inte ens 10 tyckt till. Är inte det fegt så säg?! Var finns engagemanget? Och är det så fruktansvärt farligt att säga sin åsikt? Hellre en "felaktig" åsikt än ingen alls!

Så, nu fick jag pysa lite till! Säg till när jag blir tjatig;)

Scrappat har jag faktiskt gjort - en ny rolig kortvikning! Men eftersom tiden knappt räcker till för nöjen nuförtiden, så tar det nog några dagar till innan jag hunnit klart. Lite mer dekor kan jag nog trycka på...

Ha en bra onsdag!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Det är klart att du sa pysa annars sprängs du. Kram K

Malin sa...

Förstår dig till fullo. Jag var visst klassförälder förra året och det enda som verkade vara viktigt var insamlingen till en resa. Jag var nog universums sämsta klassförälder för mitt engagemang var noll.....däremot var jag med i skolan ett par gånger under lektionerna. Kallas visst att prioritera!

annannadesign sa...

Ja, men är det inte ett sådant engagemang som är att prioritera?! Eller att bry sig om deras läxor? Eller något annat skolrelaterat... Att samla pengar till skolresa - vad har det med skolan att göra?!

Som du märker är jag fortfarande irriterad - till tänderna!

Kram - vi ses i morgon!