torsdag 15 oktober 2009

Ska ha kurs på jobbet!

Alltid lika kul att hålla i en utbildning som inte är det "vanliga". Även om jag ska säga att jag trivs oförskämt bra på jobbet för tillfället! Det är såååå kul att undervisa!

Men det var ju inte det det här skulle handla om!

Utan om det här - ett enkelt (eller två då) julkort.


Utmaningen ligger i att några av deltagarna börjar bli rutinerade - medan andra är nybörjare. Men kul är det!
All for now!
Och kanske att jag måste skriva av mig om jobbet någon dag snart - för för första gången på flera år så älskar jag verkligen mitt jobb igen - inte bara vid enstaka tillfällen, utan hela dagarna! Då är det bara att le och ta emot;)
PS. Tina, jag har inte glömt att du hojtade - jag återkommer...

1 kommentar:

Katarina sa...

Vlket fint ljus, det gillade jag. Vilken die är det. Kram K