lördag 24 oktober 2009

Speedy Gonzales...

Summa summarum under gårdagen: 6 kort, 1 altrad låda och en LO. Här kommer lite av det! Först ut enkelt kort med bård från ett mönsterpapper från My Little Shoebox, blinghjärta från Papprika och lite spets.


Nummer två är ett enkelt kort med hål i... Papper från Cosmo Cricket. Cuttlebugfjäril i samma papper. Hål gjort med min Spellbinder, liksom bården runt hålet. Lite rosor som enda deko, från Papprika. Båda korten är tomma på text - de hamnar i "bra-att-ha-för-oväntade-tillfällen-lådan"...


Sist ut en LO på Ebba och moi. Kortet är från 2004 och jag blir lätt nostalgisk när jag ser det. Hon har alltid haft lätt att somna - och här kroknade hon med ryggsäck och allt! Papper från My minds eye, gem från Biltema (!) prydda med gamla smyckesstenar (från ett armband jag fyndade på loppis förra helgen - kan det vara Alina jag ska tacka?) Gamla och nya blommor och blad, fjärilen från Papprika, liksom hjärtat. LOn ser sned ut - men det är bara fotot:(


Nu bär det snart av till Papprika:)

Inga kommentarer: