fredag 14 januari 2011

Bokgömma

Hittade en sådan läcker liten låda på en otroligt inspirerande norsk blogg. Jag var tvungen att försöka mig på en jag också!


Här är den stående.

Ryggen fick lite text - mest för att jag är så förtjust i mina bruna alfabetstickers...


Insidan - och gömman;)


Material:
Vit CS till boksidor och insida
Brun CS till bokomslag
Prickigt mösterpapper från Maja Design
Bokmärkesflicka Panduro
Rosor och spets från AltheasMix
Boksida urriven ur en gammal diktsamling
Alfabetsstickers från Scrap-Perra.

Vad jag ska ha lådan till? Det ska få bo på soffbordet - med en ask läkerol i - nära att stoppa i munnen när sötsuget sätter in på kvällskvisten;)

4 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Kom igen nu AK, den är skitsnygg!!
Har också sett dessa askar och velat göra men inte ens kommit till att ta fram gejerna.

Jätteläcker!
kram kram
/Carina A

annannadesign sa...

Tack vännen! Ses snart:)

Katarina sa...

Vilken fin bokask du fick till. Den blev helt underbar. Jag har tänkt länge att jag skulle göra en sån men jag kommer ju aldrig till skott. Väntar att det ska bli den 22 så vi ses. Trevlig helg. Kram kram

Wenche sa...

Hei!! Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min ♥ Det varmer!!
Boken din ble så lekker!!! Og de er jo så morsomme å lage ;D
Ha en fortsatt fin helg!
Klem, Wenche :0)