söndag 30 januari 2011

En till tebox/ Another tea box

Den här är något större än den jag visade häromdagen.
This is slightly bigger than the one from the other day.


Samma papper, Maja Design, rosor och brodyr - romantiskt värre;) En rund knopp denna gång dock.
Paper from Maja Design, some roses and lace - really romantic;) The knob is round this time.


När jag stod och fotade som bäst kom jag på att jag glömt dekor på locket. En matt pärla (märke ingen aning, men den är köpt i Ullared i somras) fick det bli denna gång.
A pearl on top - I had forgotten it and noticed that when I was taking these photos.


Den här boxen rymmer en te- eller kaffekopp inne i mitten, så det blir en fin present till någon som fyller år snart kanske:)
In this one you can put a cup in the middle, a nice present maybe:)


Sex tepåsar och en skål med godis.
Six tea bags and a bowl with chocolates.


I morgon kommer en tutorial på min tebox.
Tomorrow I will post a tutorial on my tea box.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Det var väl den här du gjorde på scrapträffen. Såå fin. Kram

Evgenia Levitskaya sa...

Oh it's gorgeous. I like it so much, looking forward to tutorial
Hugs, Joy

annannadesign sa...

Hej Katarina - du ser rätt, det är samma box:)
Thanks Joy - I hope you will understand my tutorial tomorrow:)

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Den blev så skitasnygg!!!
Kanske till att prova efter din tutorial i morgon:-)
Ha en bra vecka!
Kram
/Carina