torsdag 27 januari 2011

Trodde den här var visad...

...men hittar den inte.

Någonstans när jag surfade runt under julen så såg jag något sådant här:


Men självklart hittar jag inte tillbaka! Så när jag väl fick ett ryck, var jag ju tvungen att hitta på själv... Locket är min egen kosntruktion.

Det ryms tre tepåsar - och något litet godis eller liknande i mitten. Den blev lite liten, så i helgen gjorde jag en större. Bild kommer...


Material:
Cardstock som bas
Mönstrat papper från Maja Design
"Knoppen" på boxen är en gammal knapp med en halvpärla ditlimmad
Stämpel (tekopp) gratisstämpel från Craft Stamper

6 kommentarer:

Katarina sa...

Jätterolig idé att sätta dit thé påsar. Superfin ask. Ha en skön helt. Kram Katarina

Evgenia Levitskaya sa...

Wonderful box. Can you write tutorial for this project?

annannadesign sa...

Glad you like my box! Of course I can do a tutorial - but I'm a bit busy the next few days. I'll be back though!

Evgenia Levitskaya sa...

 Thanks so much! I'll be waiting for tutorial 'cause I'd like to do the same box as a present for my friends
Hugs, Joy

Tina sa...

Snubblade över denna i jakt på utmaningar... var det den du såg?

http://scrapgalen.blogspot.com/2011/01/exploding-box-la-rysk-docka.html

annannadesign sa...

Hej Tina!

Tack för länken - men tyvärr var det inte den... Den jag såg hade tepåsar i. Tror jag...