söndag 9 januari 2011

Uppdateringar

...är det lite dåligt med... Jag vet! Men om jag säger så här: Jag har sett ca 10 innebandymatcher sedan i tisdags, scrappat en LO (!) och gjort en minibok till ena guddottern, varit i stora köpcentrat och shoppat mm, så kanske ni kan förstå att bloggandet fått stå tillbaka.

I går var jag dock med om en fantastisk kväll! Svärmors julklapp till hela familjen var det här.

Man behöver absolut inte vara någon operaälskare för att få en fantastisk upplevelse. Jag tror att Ebba uppskattade föreställningen minst lika mycket som jag, om inte mer! (Särskilt i slutet när hon blev uppdragen på scen!)

Familjen Ramberg fick hela familjen att gå i spinn!



De spelar till april, så gå du också! Maten var också helt fantastisk - gazpacho till förrätt (mums!), kyckling i dragonsås som varmrätt och frukt och bär med mascarponekräm som dessert. Det var andra gången jag var på spagettiopera - och det är så underbart!

Inga kommentarer: