söndag 30 januari 2011

Tävling

Det var länge sedan jag hoppade på en utmaning. Men blev påmind av Katarina om en utmaning hos AltheasMix.
Eftersom jag köpt en hel del Maja Designpapper den senaste tiden passade utmaningen kanon! Och jag älskar egentligen utmaningar och lite tidspress!

Här är mitt kort. Ett så kallat recessed window card. (infällt fönsterkort om man skulle översätta...) Jag har visat ett här tidigare.


Här ser man fönstereffekten lite bättre.


Det är bra att Maja Designpappren är så pass kraftiga så man klarar sig utan CS. Gillar verkligen den här serien (Mina vänner Rosa-Marina), men fördelen med de nya kollektionerna är ju att de är dubbelsidiga.

Material
Maja Design Mina vänner Rosa-Marina 2, 3 och 5
Martha Stewart stans (fjäril)
Rosor
Halvpärlor
Spellbinders label six
Stämpel (For my love) - kan vara från Inkadinkado...

1 kommentar:

Katarina sa...

Enastående vackert kort. Vad kul att du hoppade på utmaningen. Maja papprena är helt underbara och så är det också roligt att de är svenska. Ha en bra vecka. Kram kram