fredag 14 januari 2011

LO

Jag tycker att det är supertrist att göra LO just nu! Och eftersom jag har högar av kort jag egentligen vill ha scrappade, så hittar jag på små "utmaningar" när jag sätter mig med en LO. Denna gång handlade det om att inte använda rosor (svårt!), inte scrappa vintage och inte bygga på höjden!

(LOn är bubblig - jag vet - men det syns inte så mycket när den hamnar i sin plastficka...)

Vanlig vit CS bearbetad med lite glimmer mist och mask från Heidi Swapp. Krysantemumblomman från Martha Stewart äntligen invigd. Har dessutom använt min nya Dymo som jag köpt av Marita på Altheas Mix. Tre olika typsnitt!


Hjärtan, solar och stjärnor finns t.ex. Ett av typsnitten är lite skrivstilsaktigt. Ny favorit tror jag minsann!

6 kommentarer:

Katarina sa...

Jättefin Lo. Fina blå och gröna färgnyanser och en supersöt liten tjej på. Roligt med dymon o de olika typsnitten, vi får väl se de andra typsnitten framöver. Trevlig helg. Kram kram

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Du är ju en fena på det där med utmaningar...... snyggt också!
Åå jag fick köpbehov tror jag.....Dymo.......

Trevlig helg!
/Carina

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Du är ju en fena på det där med utmaningar...... snyggt också!
Åå jag fick köpbehov tror jag.....Dymo.......

Trevlig helg!
/Carina

annannadesign sa...

Tack tjejer!

Trevlig helg till er också!

annannadesign sa...

Tack tjejer!

Trevlig helg till er också!

Tina sa...

Vilken super dymo du verkar ha!!! Jag har inte riktigt fattat det där med Glimmer Mist (fast jag har en hel hög hemma) - får nog läsa på lite.... (alltså, hur man gör och inte om det blir snyggt eller inte, för det blir det).