måndag 3 januari 2011

I maj 2009

visade jag detta:


Pappren är från Maja Design och köpta hos AltheasMix. Det finns två anledningar till att jag visar kortet:
1. Jag är riktigt nöjd;)
2. Jag fick en beställning på två stycken...

Så i går gjorde jag två till - riktigt lika originalet faktiskt, men jag orkar inte fota... Det enda som egentligen skiljer är färgen på rosorna - jag hade en nyans mörkare rosor hemma - men det gick precis lika bra.


Min pärlfloss var slut liksom pappren - men Marita går att lita på!


Nu blir det innebandy för hela slanten under ett par dagar - på sin höjd blir det max en mobiluppladdning;)

2 kommentarer:

Katarina sa...

Det ska du vara. Kortet är superfint. Kram kram

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Förstår varför du fick beställning på detta kort, superfint!
//Carina A