måndag 14 april 2008

Bara ett kort

...har jag orkat scanna... Lite slött är det, eller hur?!

Här kommer det i alla fall. Ett beställningsjobb. Hon som ska få det gillar svart och rött, därav färgerna på kortet. Jag är nöjd! Svart cardstock, ur mönsterpappret har jag rivit ur för att få plats med namnet, inkat lite, använt min Edge scraper runt kanterna och inkat lite till. Till vänster sitter tre rundlar som jag har höjt upp med 3D-kuddar, men det syns ju inte när man scannar förstås... Namnet har jag gjort med QK Katie i självhäftande papper från DCWV- det enda jag använder till mina alfabet eftersom det går så mycket snabbare än limpenna. Det mönstrade pappret fyndade jag på Papprika i lördags för övrigt - från en kollektion från SassaFrasLass som jag uppenbarligen hade missat... Nu har jag redan hunnit med att göra två kort med det pappret! Gillar det verkligen!

1 kommentar:

Pernilla sa...

HÄr hittar du min artikel:
http://skrivlust.wordpress.com/
Som jag skrev i min egen blogg så får du ha i åtanke att det är mina första stapplande journalistiska steg...