onsdag 2 april 2008

Gosh, vilken massa inlägg!

Det här är mitt etthundrafemte inlägg... Jag som tycker att jag började blogga nyss!

Hursomhelst; här kommer ett kort som jag fick beställning på igår. Gjorde det ganska enkelt, men har sytt på symaskinen igen - det var ett tag sedan. Som ni ser är stygnen alldeles krokiga - kan mamma ha gjort någon konstig inställning när hon hjälpte mig sy nya gardiner förra veckan?! (Hmm, men gardinerna blev snygga i alla fall! Och det nya sofföverdraget som hon också hann fixa till!)

Jag är inte riktigt överens med scannern nuförtiden, de rosa blommorna t.ex. är gammelrosa... Och när jag försökte fixa till dem i photoshop blev de ännu mer cerise...

Jag har börjat på en LO också - och tro det eller ej, men den går också i grönt och rosa. Hmm, är jag inne i någon period tro?! Jag som nästan bara scrappar i blått annars!

1 kommentar:

Maria sa...

Sååååå snyggt...älskar stygnen runt som ram...like like like!!!