måndag 14 april 2008

Här är det egentliga kortet!


Vilken skillnad, va?! Ibland blir det hur bra som helst när jag scannar, och färgerna är nära de i verkligheten. Ibland blir det som idag, och den gröna färgen blev neongrön...
Hursomhelst, så är botten i ett papper som jag hittade i gömmorna, ingen aaaning om vad det är för något. Jag har sytt med rosa på och sen har jag stämplat mina stämplar på ett grönt papper som är aningens ljusare än stommen. Tror jag ska sy på baksidan också faktiskt. Sedan tänkte jag sätta ett svagt rosa papper på insidan - men dit har jag inte hunnit ännu. Ville fota innan det blev alltför mörkt.
Alldeles nyss har jag lagat till sötpotatis för första gången i mitt liv! Måste säga att jag gillar flera andra rotsaker mycket bättre. Jag rostade potatis, palsternacka, morot, rödlök och sötpotatis i ugnen - och sötpotatisen var det som var minst omtyckt! T.o.m. jag hade mycket keso till... Är det någon som har ett riktigt gott recept på sötpotatis? Jag vill ju gärna ge det en chans till! Vet att jag sett det i ett dessertrecept vid något tillfälle... men var?!
Nä, nu får det räcka för idag! Fyra inlägg på en dag får kompensera för mitt klena bloggande på sistone:)

Inga kommentarer: