lördag 12 april 2008

Bara ett litet hej...

Jag bloggar inte så mycket för tillfället, vilket i sig är mestadels positivt (för mig i alla fall) - för det betyder att jag scrappar mer! Tyvärr betyder det också att jag jobbar mer - men det har med årstiden att göra, snart vänder det på den fronten.

Dessutom motionerar jag mer, och det ser jag som den absolut största vinsten just nu! Jag har kommit igång så bra med mina promenader, att när jag missar en dag, känns det jättekonstigt! Det har blivit ett behov - och jag är såå glad för det!

Tänkte bara berätta det, så ni inte tror jag övergett er... Snart ska jag lägga ut lite av allt det jag fått gjort - layouter och kort. Men i morgon (eller rättare sagt idag...) ska vi faktiskt ut och tävla hela familjen - Maja och Stina ska springa såklart, medan Ebba och jag är anmälda till promenadklassen. Claes som inte får börja springa än, kommer att vara speaker i stället. Nu är det bara att hoppas på fint väder - regn är inte att rekommendera när man planerar att gå 3 km med en 5½-åring... Enda träningsvärken jag hade förra året var i öronen; dem hade Ebba tjatat hål på... och då var det ändå fint väder:)

Kram på er!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Va skönt att du inte glömt bort oss trogna läsare :-)

annannadesign sa...

Nä då! Jag prioriterar bara... :)