torsdag 21 augusti 2008

En award

Jag har fått en award av snälla Åsa! Tack! Den här gången tänkte jag agera på direkten... Här är reglerna:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Jag skickar vidare till dessa trevliga bloggar:

Tillbaka till dig Åsa såklart! Och till Tanja som är helt fantastisk på att sticka! (Och scrappa också!) Och vidare till Clara som är så nydanande hela tiden! Självklart måste goa Cina få en också för alla urläckra saker hon gör! Och till Malin som gjorde en av de snyggaste layouterna jag sett på länge häromdagen! Vi vill se!

(Jo, jag kan räkna, men just nu har jag inte tid att sitta här längre - måste rusa iväg och hämta barn!)

2 kommentarer:

clara sa...

åååhh annanannnanannnannaanannaaaa! Puss och tack! Vad glad jag blir! TACK!

tanja sa...

Tack söta du!