måndag 18 augusti 2008

Kort rapportering...

I fredags kväll var maken och jag på Mamma Mia-musikalen. Vilken upplevelse! Jag har inte sett den tidigare (en av få skulle jag tro...) - det var en helt underbar föreställning! Jag vill gå igen!!

Nu får jag väl gå och se filmen med tjejerna igen istället - jag tror inte de kan tåla sig tills den släpps på DVD. De såg den i somras tillsammans med min syster (i mitten av juli) och sedan dess har ABBA-musiken skvalat här hemma...

I lördags jobbade jag på Papprika, (tack Malin för förtroendet!) och på kvällen blev det kräftor. Mums! Lika gott varje gång!

Och igår var det scrap för hela slanten! Jag håller på och tömmer kameran, hoppas jag hinner visa något innan jag sticker till jobbet. Ja just det, vi har spelat det här också.

Svårt - men kul! Framförallt har jag kul som mest sitter i scraphörnan och garvar åt de andra när de gör övertramp, eller magplask, eller skjuter sig själva i foten... Ha! Jag har provat lite själv också - men tiden är dyrbar och just nu är det sååå kul att scrappa! Jag får spela OS när nästa scrapblock sätter in...

Nu är jag strax på väg till jobbet. Så innan det är dags: åter till scraphörnan! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: