tisdag 19 augusti 2008


Fick ett toppentips av Malin Papprika för ett tag sedan! Förvaringsfickor för stämplar. Jag har köpt på mig en hel del av SeeD's stämplar, men haft lite svårt att förvara dem. En del är så små, att "kletet" på baksidan inte riktigt håller. Men med den här förvaringsfickan (som inte alls är till för stämplar) - ryms massor av stämplar - och dessutom på ett säkert sätt! De stannar på plats - för du stänger in dem. Bilden är inte världsbäst, men du förstår förhoppningsvis principen. Nu ska jag bara stoppa in resten av dem i den andra fickan jag köpte... Sa jag att de kostar 32:-?!?!
Men Malin - jag sålde de sista när jag jobbade i lördags - så du kanske behöver ta hem fler;) Och kanske en Edge Scraper också...
Nu SKA jag gå och lägga mig! Jag lovar!

2 kommentarer:

koala sa...

Är det vanliga LOfickor eller? Då har man ju även en enkel förvaring av fickorna ju! Smart!

PS.Grattis till DT-uppdraget också!

Karin

annannadesign sa...

Hej!
Det är tänkt för en LO som innehåller tjocka saker... De är nog 7-8mm tjocka. Kommer inte ihåg märket, för jag slängde emballaget snabbt, men Mallan vet.
Tack för ditt grattis - det ska bli superkul!