söndag 31 augusti 2008

Ny dator

Eller ja, nygammal dator, har jag fått ta över. Vi har haft en liten rokad på datorer här hemma, så nu är datorn med alla foton och alla finesser äntligen min! Nu är det ingen som stressar mig när jag sitter vid den och bloggar! Visst är det värdsliga problem, men ändå...

Här kommer lite bilder från trädgården just nu. Först ut, fyra olika sorters solrosor. Vad de heter? Ingen aning!



Sedan två olika sorters Rudbeckia. Den första med två nöjda humlor...


Här kommer en bild på vår taggigaste inneboende... Men när den blommar kan den vara värd varenda tagg!


Och sist, men sannerligen inte minst - stockrosen! Jag älskar verkligen stockrosor! Den första som kom upp i år, käkade rådjuren upp, så när den här reste sig upp, hög och ståtlig blev jag glad!

Det var allt för idag, scrappat har jag gjort massor i helgen - men det får ni inte se ännu...

Inga kommentarer: