onsdag 20 augusti 2008

Krångel...

Jag håller på och "pimpar" min blogg - men testar bara än så länge. Helst skulle jag önska att jag behärskade HTML så jag kunde göra allt jag vill.

Min länklista försvann dessutom för en vecka sedan när jag höll på och fixade och trixade, så nu har jag börjat lägga till några länkar igen. Men jag är inte klar som ni ser! Helst skulle jag vilja ha med hela min bloggrunda - men då blir listan lååång! Vi får väl se.

För övrigt vill jag bara berätta att jag är glad!! Varför ser du här.

I'll be back!

4 kommentarer:

tanja sa...

Grattis till DT-platsen!

Kram

annannadesign sa...

Tack snälla! Ska bli superkul!

Kram!

Jenny sa...

Så roligt för dig och för mig med, nu kanske vi träffas oftare på Papprika :)

Ett stort Bamse Grattis.

annannadesign sa...

Tack Jenny! Ja, det blir nog lite mer Papprika nu och lite mindre att sitta hemma på kammaren;) Det ska bli kul att ses - det var jättelänge sedan!
Kram på dig!