fredag 29 augusti 2008

Ett kort

Försökte vara lite innovativ i kväll när jag skulle skapa ett kort till Madde som jag berättade lite om i förra inlägget... Så här blev det:

Har använt mig av cirklar i olika storlekar, lite band, knappar och floss. Jag hade kul när jag gjorde det! Nu ska jag bara hitta en matchande blomma i blomsteraffären i morgon...

Tidigare i kväll fick barnen ett ryck: alla tre fick för sig att de skulle scrappa! Vi hade gjort om lite i scraphörnan alldeles innan, så det var väl det som gav dem inspiration... Ebba brukar visserligen scrappa, men de andra gör det bara en gång om året. Typ... Mysigt var det i alla fall, även om det innebar att jag själv inte fick så mycket gjort - men det var det värt! Med Doobidoo i bakgrunden blev kvällen fulländad!

Inga kommentarer: