onsdag 20 augusti 2008

Pimpar vidare...

En lärarkalender är väl inte den snyggaste bok man kan ha i sin ägo - men ack så nödvändig! Så de senaste tre åren har jag hottat upp den lite. Skulle gärna visa bilder på de båda andra årgångarna, men de ligger nerpackade någonstans på jobbet, så det får jag återkomma med. Så här blev det i år:

Baksidan är inte särskilt arbetad, men av erfarenhet vet jag att jag ändå stoppar en massa lösa lappar där. Jag gjorde en avskiljare som är urtagbar - i alla fall ett tag, vi får se hur länge den håller... Den markerar aktuell vecka.
Jag har gjort skåror som är lite smalare än ringarna så den ska sitta på plats men ändå gå att flytta på varje vecka. Pappret med de härliga molnen (syns bäst på framsidan) är Basic Grey. (Men från en gammal serie.) Det mesta materialet kommer från Papprika. Cirkeln är gjord i word (WordArt), rub ons från Miimo

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å så flott med blått!
Gillar din pimpning :-)

Har förresten en liten Award till dig på min blogg

Kram

annannadesign sa...

Tack tjejen! Jag springer till dig:)

Kram