tisdag 11 november 2008

Mitt andra DT-uppdrag

Har alldeles glömt bort att visa det clear album (eller i alla fall clear fram- och baksida...) jag gjorde för snart två månader sedan.

Den 17 september var Claes och jag på Coldplay i Globen. Vilken upplevelse! Jag är helt såld på deras musik - och det senaste albumet är såå bra! Och konserten var grym!

Hur som helst - mitt andra uppdrag för Papprika blev ett clear album (ihopsatt med hjälp av min BIA) innehållande fakta och bilder om och på Coldplay. Här har du några bilder.

The set list ihopvikt och nedstoppad i en tag pocket.


The set list upplockad och utvikt...

Jag printade texterna till två av favvolåtarna.

Klädde en kasserad gammal CD-skiva, och stoppade i en tag pocket - bara på kul. Musiken ligger i datorn - och i CD-växlaren i bilen...

Detaljbild från framsidan.


En av låtarna på senaste albumet heter 42...

Här kan du höra just 42.





Inga kommentarer: