torsdag 13 november 2008

Tändsticksaskar...

går det åt i stor mängd här hemma just nu... Du har säkert sett kalendrarna när du surfat omkring. Själv gjorde jag min första för ungefär två år sedan - vad tycks om utvecklingen?! ;)



Allt papper från Papprika (Prima marketing, Christmas Collection), siffror QK Olivia, granen också den QK, men bara delar av den fick plats, änglarna någon gammal rea från Panduro (aldrig tidigare använda...), God Jul QK Magnolia, brads och floss. Du hittar säkert beskrivning någonstans på nätet på hur man gör. Hinner jag (måste bara köpa fler tändsticksaskar...) gör jag en tutorial i helgen.

PS. Den som vet vad man ska göra med sisådär sjuttiofemtusen tändstickor kan väl hojta;)

6 kommentarer:

Olivia sa...

WOOOW otroligt snyggt blev det! Du är snabb du!
Och förlåt, men jag måste skratta lite åt förra projektet med askarna! Oj oj oj vilken utveckling! ;-)))

annannadesign sa...

Tack för hjälpen med mina rik rak-band... Schhh...

Anonym sa...

Vad gör man av tändstickorna... -en bomb?! Jag har också ett lass som ligger här hemma och bara väntar på att fatta eld.

Jättesnygg kalender och utveckligen från ditt första försök är ju rätt ordentlig! Kul att du delar med dig av även mindre snygga alster! =)

Kram Carolina

Anonym sa...

Jättefin!! Men den ser lite skör ut med bokstäverna på ovansidan som ligger utanför.
Har mailat dig ett tips på vad du ska göra med alla tändstickor. (Kunde inte klistra in bilderna här.
Kram

annannadesign sa...

Ja, det är den garanterat också - särskilt i händerna på en 1,5-åring... Men jag tyckte det blev snyggare så... Hade en fundering på att göra bokstäver i grungeboard, men orkade inte. Nu håller jag på med nästa.

Katarina sa...

Vad slutresultatet blev bra. Jättefin. Vad glad hon ska bli. Trevlig helg.

Kramar Katarina