torsdag 20 november 2008

Min Maja

Gjorde en LO till Papprikas skisser. Jag tycker så mycket om den här LOn. Kan det vara för att den går i blå toner?! Fotona på Maja och mig är inte direkt bra... och det är det texten handlar om. De andra i vår familj blir alltid bra på bild, medan Maja och jag får nöja oss med att bara bli bra ibland... Men vi är ju vackra i verkligheten:)

Jag har använt Kaisers underbara dubbelsidiga papper, gamla chipboardbokstäver från bl.a. BG, klädda eller infärgade med ink (Atlantic). Grungeboardhjärta ritat, klippt, stämplat och embossat. Stämplade vallmoblommor (från Artemio) med tre olika blå/grå färger (Versa Color): Atlantic, Polar Blue och Baby Blue. Svart nyckel från Papprika - tror den är från 7Gypsies.

Närbild på hjärtat med den lilla nyckeln hängande i lite floss.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Å vilka fina saker du gör, trevligt att få titta in hos dig med:) Tack snälla för besöket och din trevliga kommentar på min blogg blev jätteglad:) Du är självklart välkommen när du vill det tycker jag bara är trevligt och när någon tycker om det jag gör så blir man ännu mera sporrad till att göra flera saker!
Hälsningar & Kramar från lilla pyssel Inger

Carina sa...

Den är så snygg, petade på den live idag:)
Kul att du scrappar;)
Kram Carina

Katarina sa...

Superfin.

Kramar Katarina