lördag 22 november 2008

Jag har nominerat

Monas universum till blogg-SM på Rix fm. Det är en blogg jag har svårt att klara mig utan...

Det finns dock så många fler att nominera - men man kan ju bara välja en! Så gå in och nominera du också! Det var dagens uppmaning!

I dag har jag precis avslutat ett lite större beställningsjobb - ska försöka fota det i dagsljus i morgon, men jag kan inte visa det förrän i slutet av veckan. I morgon ska jag också ta tag i mitt nästa DT-jobb för Papprika - den här gången blir det svårt - färgerna skrek - "vi vill inte ha AK, vi vill inte ha AK" - så gissa om jag fått att bita i;) Men utmaningar är kul!

Hmmm - tror t.o.m. att jag ska hitta på en liten utmaning till er här inne - jag har ett alfabet från See D's att lotta ut (en vinst - och jag hade redan ett likadant) - jag återkommer när jag klurat lite! Ska se om jag kan hitta bild på alfabetet också - du måste ju veta om det är värt att delta... Fast det klart - man kan ju alltid tävla om ära också:)

2 kommentarer:

clara sa...

va? finns det papper som säger så? Det kan jag aldrig tro...

annannadesign sa...

Jodå - de skrek "Vi vill ha Clara, vi vill ha Clara";)

Kram!