fredag 28 november 2008

Men lägg av!

Jag har ju missat mitt 1-års-jubileum på den här bloggen!! Hur kan man göra det?!?! För snart en vecka sedan... Men hallå!!

Titta in här i morgon - jag lovade ju en utmaning förra helgen, så bara för att jag är så klantig och missade 1-års-dagen, så utökar jag priset: Ett alfabet, så här ser det ut:

Bild lånad från http://scrapbookstudio1.com/

och lite andra sprillans nya saker från Papprika! Det du! Jag åker till Papprika om en timma!

Här kan du se en snutt på Youtube hur lätta SeeD's är att använda.






Jaha - vad ska du göra då?! Jo - jag vill se ditt finaste julkort - men det får inte finnas med något stämplat på det! Allt annat är godkänt... Lätt va?! Maila mig bilden på annanna69 /snabela/ hotmail /punkt/ com senast nästa söndag, den 7/12.

Hur vinner man då? Jo, Maja, Stina och Ebba kommer att få rösta. Blir det oavgjort (om de väljer varsitt kort) träder mamman in och lägger en utslagsröst.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Ett försenat stort grattis på 1 års dagen.

Kramar Katarina

Maja sa...

Grattis mamma!!
Ett helt år? Jösses, vad tiden går fort!

Anonym sa...

Vad kostar SeeD's? För jag får ju erkänna att det ser otroligt enkelt ut!

annannadesign sa...

De kostar 39:- på Papprika om jag inte missminner mig. Och ja - så mycket lättare att använda än många andra stämplar!